Jak stworzyć odpowiednią gazetkę reklamową, by była efektywna. Są określone zasady, jakie to umożliwiają

Gazetki promocyjne to w dzisiejszych czasach jedne z najbardziej niezawodnych narzędzi komunikacji z klientem. To przy ich pomocy sklepy zyskują klientów, ale także mogą budować świadomość swojej marki. Jednocześnie taka komunikacja z klientem jest dosyć kosztowna. Bardzo ważne więc, by zaprojektować gazetkę, jaka będzie zachęcała do zakupów w sklepie.
Gazetka promocyjna
Jak źle ją zaprojektujemy to stracimy nie tylko pieniądze, ale też ewentualną marżę, jaką byśmy zyskali. Przede wszystkim musimy pomyśleć, jaki jest cel gazetki. Do wyboru jest kilka możliwości. Może to być na przykład zmaksymalizowanie wartości koszyka. Czyli skupiamy się na szerokiej ofercie i powiadamieniu o nowych produktach. Odmiennym celem może być bardziej pokaźny ruch w sklepie. Stanie się tak, jeśli w gazetce będziemy umieszczać promocje oraz oferty specjalne. Niektórzy skupiają się na kwestiach psychologicznych, jak tworzenie świadomości która dotyczy oferowanego asortymentu. Może też być tak, iż nasz sklep nie jest utożsamiany z jakimś asortymentem.



Dzięki publikowaniu w ofercie takich artykułów pokazujemy, iż jest zgoła inaczej. Na koniec korzystnie powiedzieć, że gazetki promocyjne mogą budować pożądany wizerunek cenowy, np. gazetka komputronik (www.komputerowepromocje.pl/sklepy). Jeden rodzaj gazetki często nie dociera do wszystkich segmentów klientów. W konsekwencji, na samym początku procesu należy zastanowić się, do jakiej grupy docelowej pragniemy skierować materiał promocyjny. Bardzo istotne jest, żeby całkowity koncept oraz wygląd gazetki dobrać do właściwego segmentu. Kolorystyka, powiadomienia, ułożenie i dobór produktów a także cenówki muszą być dobrane tak, żeby były czytelne dla określonych klientów. Tu więcej: http://www.komputerowepromocje.pl/.


a lot of bags
Źródło: flickr.com
To pewność, iż nasza gazetka trafi tam, gdzie powinna - do właściwej, interesującej nas grupy docelowej. W odmiennym razie nasza promocja będzie się odnosić do wszystkich, a to właściwie nie rokuje dobrze. Pamiętajmy zatem, czy są to gazetki promocyjne Rzeszów lub podobne materiały reklamowe zawsze próbujmy zdefiniować, kto jest naszym targetem zakupowym, a jak już to będziemy dobrze wiedzieć przygotujmy najlepszy koncept naszego materiału reklamowego. Tylko w ten sposób istnieje realna szansa, że nasz przekaz trafi tam, gdzie powinien, więc tego typu promocja zapewni najwięcej korzyści.