Projekty lojalnościowe dla Klientów oraz ich wielka skuteczność

Miałeś taką sytuację, że włączasz telewizje a tam zabawa i proszą Cie o wysłaniesms. Czasami czekasz na ważny telefon a tu loterie sms przesyłają Ci sms. Jest to dla niektórych bardzo denerwujące, ale przecież zawsze jest jakaś możliwość, że wysyłając tę wiadomość zdobędziesz wygraną, czyż nie? Kiedy jadę do pracy samochodem, w radio ciągle słyszę „ wyślij sms o treści…” Zastanawiasz się, że zanim do ciebie zatelefonują to zapłacisz więcej pieniędzy na wiadomości, a szansa jest jedna na milion. Ludzie uważają, że loterie sms to nabijanie ludzi w butelki i czyste oszustwo.

Rekomendowana strona: http://www.ambasadamarek.pl/oferta/loterie/loterie-audioteksowe

loteria
Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com
Nie możemy stwierdzić, że takie loterie w radio ZET czy RMF są fałszywe. Przecież te radia są tak słynne, że gdyby coś było nie tak Urząd Konkurencji i Ochrony Konsumenta od razu mógłby zainterweniować. Tutaj istotne jest tylko powodzenie i może intuicja w którym momencie wysłać sms. Skoncentrujmy się jednak na sms, które otrzymujemy od niezapisanych numerów. Wysyłamy wiadomości na konkretny numer, ale niestety to nie jest gra i kosztuje o wiele więcej niż jest przedstawione. Co wtedy czynić gdy zostajesz oszukany. Niestety osoby które odpiszą wiadomość zaczynają rozmawiać z pracownikami call center i prowadzić z nimi konwersację sms-ową. Jest grupa osób, której szczególnie trudno się oprzeć, przede wszystkim są to osoby w podeszłym wieku, chorzy i dzieci.

Programy lojalnościowe dla klientów są niesłychanie różne. Najczęściej Konsumenci mogą liczyć na rozliczne zniżki, rabaty czy też gromadzenie punktów, jakie następnie wymienianie są na atrakcyjne nagrody. Na programy lojalnościowe nieraz zdołamy natknąć się w sklepach, szczególnie marketach i supermarketach. W wielu przypadkach oferują one karty stałego Kontrahenta, na jakie możemy zbierać punkty i później wymieniać je na nagrody albo robić za nie następne zakupy. W ramach programów lojalnościowych często aranżowane są też loterie, które także przyciągają Konsumentów. Sprawdź w jaki sposób zorganizować loterię promocyjną: http://www.ambasadamarek.pl/oferta/loterie/loterie-promocyjne

Dużo ludzi entuzjastycznie uczestniczy w programach lojalnościowych. Skoro systematycznie robimy zakupy w jakimś sklepie oraz zdołamy posiadać z tego jeszcze większe korzyści, to z jakiej przyczyny nie zapisać się do programu lojalnościowego? Nie da się ukryć, iż rabaty, zniżki, intrygujące konkursy i nagrody przyciągają większość postaci, wobec tego zainteresowanie programami lojalnościowymi jest teraz tak wielkie. Warto jednak dodać, że aby dany program lojalnościowy spełniał swój cel, musi być atrakcyjny oraz korzystny, dopasowany do wskazanej grupy Kontrahentów oraz starannie przemyślany.